tisdag 13 september 2011

Ny kamera

Jag har fått en ny mobiltelefon från jobbet, en androidtyp, smartphone eller vad man kallar det... I den finns det i alla fall en kamera, en väldigt bra kamera till på köpet, som jag fotar som en galning med. Just nu är favoritmotivet mina rödsprängda inflammerade ögonvitor (eventuellt blir det ett smakprov från dessa lite senare).
I alla fall, har jag kommit underfund med att med alla de inställningarna som finns i telefonen, så ser ju verkligheten mycket bättre ut genom linsen. Ni ser ju fotografierna i inlägget under! Fatta vad min bokhylla ser cool ut! Sen kan man ju dessutom välja att klippa bort skräpet som av misstag råkat hamna på bilden...

Om det nu vore så...att man skulle vilja ha det så här jämt. Hur gör man då? Bygger ett stativ till telefonen, i glasögontyp, och hänger den på? Man får nog ha ett par telefoner att byta med på grund av att batteriet tar slut på typ någon timme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar